Jao fan.

Jubb jubb. Jobba idag, första söndagen! :P Liite pirrigt, för nu hänger ju ALLT på mig, men det ska nog gå braa. :)
Vågen som pappa beställt har kommit med, så nu jääävlar. :P Sen har jag ju höga förhoppningar på att A kan fixa det jag vill ha.. :P
Ska se om jag hinner in en sväng på F&S innan jobbet med.. Måste verkligen snacka med dom..
.
Måste erkänna att det var gaalet skönt att lägga sig tidigt igår. :) Känns väl inte som att jag sovit ut, men att slippa vara "bakis" idag är helt underbart!!
Och varför sänder dom alla galna USA-program nu? :P Oprah, Extreme Home Makeover.. Sånt som gör mig knäpp i huvet. :P
Funderar på att kanske börja plantera något på balkongen.. Men får se.. Nu dricka up och sminka klart mig. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0