Kärlek!

På hööög nivå!
M på NK väskor&acc jobabde idag. Himla go tjej! :) Snackade lite om att det var våra första söndagar sen vi började.. :P Mkt nice att ha nån som fattade känslan.. :P
Iaf så gick jag in till henne när det var tomt hos mig och såg den mest lilla söta och bedårande väskan nånsin från Burberry.. Frågade om pris och höll som vanligt på att svimma.. :P
Men då kommer hon och ber mig titta på en Marc Jacobs istället. Och vid min guuuud vad snygg den var! Bara liiite större och så sjuukt fin så jag nästan tuppar av. :P
Så den blev det.. :P
.
När klockan slog fyra så kastade jag över repet så ingen kunde komma in och flög över till henne och köpte den. :P
Så nu sitter jag här och beundrar min uuunderbara väska! Sen hoppas jag att jag får köpa the phone av H med.. :P Blivit helt galen.. :P Och troligtvis så blir det en sån jävla phone som alla har.. Jag faller för lätt.. :P
Nu väntar badet, bubblor med jooordgubsdoft. :) Och sen soffan och te och en film troligtvis. :) Orkar inget mer idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0