Lätt värt!

Japp. JObbade Nk idag. Himla trevligt måste jag säga. :)
V fyller även år, grattis lilla flickan! :D Hoppas du fick i dig nåt gott ikvälL! Det förtjänar du! :)
Slutade 15, så tog mig en liten tur på Väskor & Acc.. Livsfarligt. Där låg den.. Väskan om jag kollat på i ett halvår asså.. Galet jobbigt! Tog upp den igen och speglade mig lite.. Såg himla bra ut, plus att den är ju mjuk som en huvudkudde.. Kunde itne låta bli..
Stolt ägare till en Michael Kors kuvetväska i mjukaste skinnet du kan tänka dig! (Priset är inte ens värt att nämna.. :P)
.
KÄnde sen bara för att åka hem, men icke. Skulle ju iväg på utbildning. Så iväg far jag. Kom nyss hem och ögonen går i kors, men uppdatera måste man! Fick även köpt mig den gröna kjolen jag tittat på, bara 100 kr. :P Tänk dig.. Mig i en grön kjol.. Kan bli spännande!
.
Förövrigt så var jag väldigt trött igår.. Messade med H ett tag när jag lagt mig, somnade nog mellan varven.. Och när jag vaknade så var sänglampan tänd och mobilen låg uppslagen på kudden. :P Tror jag somnade mitt i ett sms utan att släcka elelr nåt. Då är man reeedit trött.
Dessutom ska jag upp tidigt imon, så det lär ju bli sängen för mig typ... Nu.. :P

Kommentarer
Postat av: MiaPia

Mamma ställde ut en av hundarna på våran födelsedag, så då hade vi kokat samman en picknick, så hade bjudit lite släkt & vänner =)

2010-05-04 @ 20:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0