Livet just nu.

Jaa lagret idag. Omöjligt, mår dåligt innan jag ens kommit in i entrén.. Jobbigt som satan..
Tog mig dit iaf.. På rasten ser jag A och kommer då på vilken dröm jag hade om honom.. :P Blev lite knas i mitt huvud där, funkar itne riktigt.. :P Men men.. Fick upp en tidning och läste horoskopet.. Idag funderar tydligen alla Lejon på meningen med livet. :P Spännande, kan dock inte säga att jag funderat på det idag, men men..
.
Ringde även Tele2 igen, och Telia.. Tydligen ska mitt Sim vara inaktivt, trots att dom startat upp allt igen så jag kan få mitt gamla nummer.. Så jag ringde Telia.. Och hon säger att mitt ärende bara ligger osm nekat. Så jag bad henne fixa det. Men dryg som fan var hon, jävla kärring! Men förhoppningsvis så har jag mitt gamla nummer imon redan. :)
.
Och jag har två Apple fantaster på jobbet, dom är helt glana, jag skojar inte! Dom kan allt om allt från Apple.. Men en sak kunde dom itne.. Och det bästa är att jag kunde det! Som haft min telefon i en vecka typ. :P Heeelt underbart!! Detta fick P höra i några timmar. :P Hur kul som helst! Men nåt jag itne fattar är hur P kunde bli så himla glad i mig på två sekunder.. Idag till och med kittlade han mig.. Det är nåt knas med detta.. Och varje gång jag är i grossen så blir han superglad och välkomnar mig i gänget igen. :P
.
Imon kanske det blir nåt, ska inte hoppas för mkt bara.. Känns bara som att det inte blir nåt ändå.. Som vanligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0