Morgonstund.

Ja här sitter man, alarmet funkade faktiskt ganska bra på telefonen :P Tror jag kan klara mig på det..
Suttit med massa appar nu och ser ut som en nörd.. :P Liiite jobbigt, men det går väl över. :P Hittat massa roliga program iaf! :P
Jobba idag med ja. :) Känns rätt bra, slippa alla springande hurtiga människor.. :P Det är inte min grej det där.. :P Men good luck til lalla som ger sig ut!!
.
Även hört att det ska vara invigning av hjulet idag? Kan detta stämma??
Vore lite ball. :) Men jag har väl turen att invigningen är när jag jobbar. :P Dock ska hjulet åkas iaf!! :P Måste ju testas, som en sann göteborgare man är.. Måste ju även testa det töntiga lilla tåget med. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0