Oh boy..

Jaaa. Jag som har lyckats hålla mig från att baka i flera månader! Kan inte ens minnas när jag bakade senast..  Jag har nu gått och köpt massa mjöl, socker, vanlijsocker och smör för att baka.. Fan! Jag som lyckades hålla mig från allt sånt.. Typiskt mig.. :P
Men nu blir det iaf vit kladdchokladkaka.. Det är gaaalet gott!! :D Smeten är ju såklart godast.. Vilket är väldigt jobbigt, så nu är jag laagom mätt av den. :P Men men, blev iaf en liten kladdkaka av resterande smet. :P
Sen ska den svalna tills ikväll och då lägger jag på glasyyyren. :P Fy, farligt..
.
Snart jobba med. Börjar 15 ja. Och imon blir det tvätta och fixa naglarna.. :P Tur att jag gör allt innan naglarna ska fixas.. Lite jobbigt annars.. Nya naglar, och så ska man baka och tvätta. :P Hade ju gått ännu sämre än vad det brukar. :P Ska dock byta tröja nu.. Mjöl överallt såklart..
Längtar efter mitt bredband nu.. Jobbigt att ha pappas hela tiden.. :/
.
Borde röja upp lite med.. Ska bara orka.. :P Det är liite jobbigt faktiskt.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0