Schyssta!

Jobbade igår. HImla spännande, hände inte så mkt måste jag säga.. :P Men ändå..
Vid 5 tiden tror jag det avr, så hände det grejer! KOm in ett gäng killar, dom var väl 3 st eller så.. Typ 25 år elelr nåt. Den ena hade ett presentkort som han ville bli av med, så han köpte en penna för 6 kr.. :P
Dom komme rin och stojjar och gapar och är lite småjobbiga och luktar alldeles för mkt rök.. Lukten hängde i i 10 minuter efter dom gått..
Men iaf.. När ahn fått växlat och så som han vill så vänder dom och går iväg, när dom nästan är ute så säger den ena lite halvhögt..
"Jääävla schyssta meloner hon hade!"
Jag börjar ju småskratta lite för mig själv och tackar dom i tysthet, det är ju ändå en komplimang.. :P
Då vänder sig han om igen och säger lite högre..
"Jaa, jag hoppas du hörde det där!"
Då mina damer coh herrar dog jag. Ville bara sjunka genom jorden och aldrig mer synas, tack gode gud att det itne fanns några andra kunder därinne då!! :P
.
Så nu sitter jag här och vet itne vad jag ska ta på mig faktiskt.. Inget för urringat iaf. :P Tvättar med, hoppas inget bråkar med mig.. Och städar lite. Disken är redan klar. :) Och tiden hos naglarna är bokad! Kl. 10 får jag nya fingrar. :P Hoppas det blir snyggt..
Och jag hopas lite.. Borde inte ens tänka det, men jag hoppas lite ändå.. Innerst inne..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0