Sicken kväll!

Gick allt som det skulle? Såklart inte! :P Som vanligt var det nåt som gick snett för mig och syster.. :P Först är Han konstig mot syster.. :P Hela kvällen.. :/ Knassnubbe!
Sen när vi går och beställer vin och går ut och sätter oss så får alla för sig att det är helt okej att stanna precis framför vårat bord hela tiden. :P Så vi har värsta dramaserien framför oss ungefär hela tiden..
Sen mitt i allt så får jag för mig att jag känner gien en kille på utsidan.. Och visst fan är det A hemma från Norge över helgen.. Såklart..
.
Jag hälskar och vi snackar lite och syster gömmer sig nog så gott det går.. :P Sen drar dom vidare, tackar väl nån där uppe för det.. Hade itne varit så bra för systers hjärta om dom kom in.. :P
Sen hade vi väldigt roligt åt alla som dansar såklart. :P eller "dansar" kan vi nog kalla det. :P
Och alla var naturligtvis där.. Såsom Sveparn, Dansarn, Spasmiska ryck och lite annat folk.. :P
.
Nu blir det ner med lite vatten i kroppen, eller massa, och sen iväg och jobba. :) Hälsa gärna på mig om ni inte har nåt bättre för er! :P NK är det som gäller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0