Sommarkänsla!

Jaa sommarkänslan har infunnit sig. :) Med råååge! Igår var helt fantastiskt väder! Drog en sväng på stan med B, shoppade lite, fick dynor till min balkong. :) Och invigde dynorna med! Kom hem och direkt ut på balkongen i en timma, men det gick liksom tine mer, var såå varmt coh stilla. :P Men jag klagar definitivt inte! Heeelt gudomligt underbart!
Sen bidde det hopp in i duschen och fixa sig lite, sen med syster och hennes BPare och grilla lite i slottsskogen. Tjöta lite, dricka vin och ha det gött. :) Var sååå härligt!!! Fan va jag älskar sommaren!!
.
Idag är det lika varmt och gött ute. :) Dock inte lika mkt sol, så nåt solbad blir det inte, men det gör inget. :) Lika skönt för det!! Äntöligen säger jag bara igen!!
AW med syster idag med. :) Underbart! Tranquilo here we come!! :D
Och kursen på jobbet har äntligen dykt upp med! :D Så nu kanske jag äntligen kan få mitt silvriga kort.. :P Hihihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0