@ Svea

What more can you say? :P
Jag och syster skulle ut och ta några öl, min mage levde sitt egna liv så den ville helst inte ut och svira.. Så Svea vart det, känner mig som en stammis där för faen. :P
Och roligt hade vi! :P A fyllde på hela tiden. :P Mkt trevligt! Och naturligtvis hör det till mig coh syster att komma med störda kommentarer..
Vi sitter lugnt och stilla och dricker våran öl, när syster helt plötsligt lyser upp och börjar klappa händerna lite smått (det är förövrigt våran grej tror jag.. :P)
"Jag mår så bra när jag ser öl!"
Och sen kände hon direkt hur fel det lät.. Och kom på att det lät som en alkis, och vi skrattade, som alltid. :P
.
Sen fylldes det på rejält med folk och baren blev full, och heelt plötsligt känner jag nåt som man inte riktigt vill känna.. :P Så jag vänder mig mot syster och säger..
"Han knäade mig i rumpan!!" Och så var det en till idiot mening att säga.. :P
Vi sitter sen i godan ro och sippar på våran öl och har det gott och skrattar lite åt meningslösa saker.. Sen komemr det.. Vi kan inte förhindra det! En våååg. En hårvååååg. Skojar itne, nån snubbe som satt bakom syster hade bokstavligt talat en våg på huvudet.. Och vi var igång..
"Han ser ut som en våg.."
"Ska vi göra vågen?.."
"Det finns inga vita gäss på havet längre, det finns Vita Glenn!"
"Let´s do the waaaave!"
Och sen kom minivågen med mig och syster, vi måste sett rätt galna ut. :P
.
För att inte ta om nötter..
"Nuts I tell you, he's going nuuts!!"
Sen kom det nån stackars brud som vi utsatte för lite elakheter, eller A rättare sagt.. :P Och jag och syster satt och diskuterade hennes doft..
"Fan va gott hon luktar.." Sen dök hon bara upp bredvid oss och då kommer det igen.
"Vad luktar du??" Och banne mina ord, hon luktade Clean - nytvätttat.. :P
Och för att avsluta min och systers kväll med en mening så får det nog bli... (skapa gärna lite spänning och tänk dig trumvirvlar här..)
"Efter några öl kanske det går för dig?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0