Svea

Oh japp japp. Hade itne så mkt att göra igår. A messade och frågade om jag kunde hålla honom sällskap på Svea, så why not? :)
Drog dit, fick mig lite vin och tjötade, riktigt nice :) Sen fyllde ju Voss år med så han och hans bihang med As bror och några andra dök upp lite senare och gjorde allt till en stor skrattfest. :) Helt underbara människor! :)
Var helt underbart att träffa Voss igen! :) 8 år sen vi jobbade ihop, och enligt mig är han precis som han alltid varit. :)
.
Vaknade imorse, väldigt tidigt till och med, och jag och A drog till Subway och käkade.. :) Mums som fan! Värsta traditionen nu.. :P Galet gott är det! Och så kollar vi på folk och bilar :P Megaball!
Ska hoppa in i duschen nu och fixa iordning mig, sen vidare mot affären och fixa ny piercing.. Haft denna i 5 år, kanske dax att byta nu. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0