Vad säger man?

Jaa blev mer shopping igår.. :P Med syster och H. Faaaarligt som faaan! Nu blir det inget mer på flera månader!! Dax att köra avbetalning.. :P
Fick ett himla roligt samtal av H med.. :P halv 4 på morgonen.. :P Han var så full, och det var så roligt. :P Och hans minns inget! :P Nästan så jag önskar jag hade det på band så han fick höra. :P Slagsmål hit och dit och känslor och allt vad det nu var. :P
.
Han kommer förresten och hälsar på imon. :) Himla trevligt! Och jag får tillbaka mitt nummer då med! Underbaaart! Blir tvätt idag med, lite grann iaf.. Får se när stugan är ledig nästa gång med.. JObbigt som fan.. :/ Massa lakan och handdukar att tvätta nu.. Men det börjar se rent ut iaf. :P
Nu blir det tvätt, och sen kanske nån matbit..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0