BINGO.

Jovars, blev sovmorgon idag, käkade en god frukost. Fick ett tips från Julia och hennes blogg på en smoothie typ. En lätt kesella, typ 1 dl Funlight Wildberries (användes efter smak.) och typ en näve frysta bär av valfri smak enligt mig. :) Var så sjukt god! Måste ladda upp med kesella. :P Ska nog testa med kesella vanilj med, se om det kan vara gött.
Sen bar det av till Gråbo igen för att slipa och spackla lite, fick även målat väggarna så nu är det bara lite spackling och slipning kvar, sen är väggarna typ klara för tapetsering eller så. :) Blir sjukt nice!!
.
Och mitt under allt när jag som lugnast sitter och kör ett kortspel, och Peter målar sista väggen, så ser jag nåt i ögonvrån.. Och visst fan.. En MUS!! En mus springer runt och ser allmänt förvirrad ut.. Först blir man ju lite lagom skraj men sen tittar man lite på den och den var ju väldans söt! Peter ville ju behålla den som husdjur.. :p Den fick tilloch med lite chili-chips.. :P Och sen innan vi gick så satt den i ett hörn inramat av oss, så vi gav han lite vatten till chipsen, får se om han är kvar imon.. Hugo heter han förresten. Den Tama Vildmusen Hugo Som Äter Chili-Chips.
.
Och sen blev det bingo! Var ytterst roligt, även om jackpoten inte hamnade i min ficka. :) Spännande med pensionärsbingo för fan. Himla stämning! Och spänning! Hade till och med en duttpenna som Peter hittade bland alla sina påsar i stugan. :) Sicka minnen det blev från alla Bingolottokvällar när man var liten.. Det var såå roligt!
Sen blev det lite bus i bilen. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0