Birdie.

Ända sen den där lilla rara fågeln invaderade mitt hem (har nog glömt nämna det, men en fågel flög in genom mitt fönster för ett tag sen och härjade i köket..) så har fåglar dragits till min balkong. Dom sitter där och kvittrar, och petar på fönsterbrädan och vill in verkar det som. Lite mysigt ibland, men känns inte riktigt som att jag vågar ha fönstret öppet mer ifall dom attackerar flera stycken. :P Liiite farligt.
.
Kikade nyss klart på SATC 2 och har precis gett mig in på SATC. Blir typ heldag med dom nu. :) Med ett litet stopp hos Lina på Studio Aveny för att ta hand om mina naglar. Dom har lidit tillräckligt nu. :P Fundear iof på att ta bort dom.. Känns inte som att jag behöver dom längre.. eller jag vet inte. Får väl se vad som händer.
Blir iaf lite träning med Helle i veckan, känns bra. Får fan skärpa mig nu.. Dålig stil av mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0