Christmas cleaning.

Ja nu bidde det jul hemma. Storstädning med julmusik till tusen! Snurrig i hela kroppen, tagit heeeela dagen, men snaaart är jag klar! :) Fixa det sista i badrummet, sen en dusch i väntan på syster som kommer och provar kläder. Torka av soffbordet med och skapa lite ordning bland alla papper och kläder som just nu ligger på hög. :P Men det är luuugnt, det värsta är ju gjort! All dammning, all moppning och allt i badrummet. :) Tillochmed dammsugit under alla soffdynor! Det var spännande! Och visst är det sant som alla säger, man hittar pengar där under. En femma för att vara exakt. :P
.
Tränade imorse med Peter. Det var skönt, även om jag blev alldeles sjukt yr och inte så himla bra-mående.. Men imon kör vi igen! :) Till och med fått röjt i garderoberna och slängt ner massa i källaren. Och rensat verktygsskåpet. Bara väskskåpet och diverseskåpet kvar nu. :) Kommer bli så jäkla bra! Ska även gå igenom allt det liggande i min garderob med, borde kunna rensa där med faktiskt. Mkt med gissar jag på! Redan fått ut massa!
Skulle behöva tvätta av kristallkronan med, men det kommer ju ta en hel dag och en stege och massa tålamod.. En annan dag..
.
Ikväll vankas det iaf lax tror jag. :) Med citronsås och ris ska vi nog testa. Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0