Dagen.

Javisst vettu. Tränade idag med. Jympa då som vanligt med Helle. :) Gillade dock inte instruktören, klickade inte riktigt, även om det var ganska bra övningar. För mkt hoppande för min del bara. :P får så ont i fötterna av allt jävla hoppande. Tröttsamt. Tvätta imon, lovade ju mig själv att inte ta nån mer tid på morgonen, men nu blev det så iaf, det behövs! Sorterade alla kläder idag, 3 IKEA-kassar fulla och lite till. :P Blir till att hålla igång imon!
Måste försöka hitta galgar med, kan bli tufft, men jag får rensa ännu mer! Undrar om insamlingar kommer hem och hämtar kläder och så hos en? Nån som vet?
.
Nu blir det nåt snabbt och lätt till lunch, nåt annat orkar jag inte. :P Sen soffan lite, kanske röja lite med så mkt som det går med kassarna ivägen. :P Fasar lite inför tvätten, kommer säkert bli 8 tvättar eller mer. :P Tur att jag har ett snyggt torkställ här uppe om det itne skulle hinna torka klart. :) Ikväll blir det lugnt och stilla här. Nån film kanske, och lite god mat. Blir nog kyckling, ris och curry. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0