Ett stycke minne.

Jaa efter en nog genomgång av min tvbänk så hittade jag minsann en skiva jag trodde jag tappat. en skiva med bilder från förra året. During the Other period. Men iaf skitsamma. :)
Den var en skiva som var välkommen med öppna armar! Och visst fick jag mig en heeeel del skratt när jag ser att det är jag och syster, på landet. :P I början av sommaren var vi där med mamma och pappa och fick i oss lite cider och diverse annat... :P Minns inte ens vad. Minns inte så mkt, men att vi skulle ha med oss kamera vet jag. :) Och att lekplatsen var vårt huvudmål!
.
Blev nog en hel del skratt på den lilla biten till lekplatsen och väl där upptäcker vi att den gungan vi ställt in siktet på var upptagen av nåt barn. Men vi höl ut! Gungade gungbräda och väntade ut ungen. :P (Förövrigt så tror jag barnet fick gå i terapi sen, inte lätt att träffa på mig och syster i det tillståndet..)
Så mot gungan och där var vi sen i några timmar skulle jag gissa på. :P
.
.
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0