Lunchdate.

Ohjes. Minsann. Lunchdate i Partille med älskling. :) Fått sökt lite olika jobb idag med. Spännande! Väntar på svar. :)
Igår var det mysmiddag med tända ljus och allt. :) Tände ljusstaken jag fick av Micaela med. Den jag fick för typ två år sen och aldrig tänt. :P Men igår var premiär! Ska bara fixa sånna små glasskivor att ha i botten så det ite rinner ner på duken eller så. Kan ju inte smutsa ner en svart duk med vitt stearin, känns inte som att det är en lyckad kombo. :P
.
.
Och såklart så öser regnet ner, såå typiskt. Men det är ju svensk höst/vinter så varför inte liksom.. Hade väl iof kunnat tänka mig lite snö istället faktiskt, tro det eller ej. Jag som ogillar vintern nåt så kopiöst vill ha snö.. :P Men det är mkt finare, renare och inte lika mörkt. Men nu får jag skärpa mig! Fixa till mig lite, på med stövlarna och iväääg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0