Update.

Jaa, allt sitter fortfarande i. Illamående och sånt. Men jag orkar inte vara nere nu.. Det är inte bra för min kropp. Så upp och hoppa! Ta dig i kragen!
Tog en dusch, öppnade balkongdörren och fönstret i köket på vid gavel och nu strömmar det in massa frisk underbar luft! Det ska väl pigga upp mig lite iaf! På med julmusik! Ska försöka köpa mig ett paket russin idag med. Vill så gärna testa glöggen iår! Baka lite pepparkakor med, skulle önskat att Bettan och jag fixade ihop det iår med, men får väl se.. Hoppas iaf! Hon gör så jääävla god pepparkaksdeg så det finns inte!
.
På med lösa kläder och varmaste jackan och snart ut i kylan. Mot Partille med bandyutrustning och sen kika på när Peter spelar. :) Aldrig sett honom spela, ska bli himla spännande!! Ska bara svälja några ipren och typ 7 glas vatten så är det luuuugnt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0