Yay!

Ja då vaknade man ändå typ lagom för att ha haft en sen kväll. :) Kändes gött, ingen smärta nånstans, inga konstiga illamåenden eller nåt! :) Så det ska vara! 4 cider blev det, och en del chips.. Fattar itne med cider och chips går alltid ihop på nåt konstigt sätt.. Men men, man fååår ha en sån dag :) Man får ha en tjockisdag faktiskt. :) Ändå 1 kilo mindre på vågen! Och idag blir det benträning, vid ungefär 16 tiden skule jag gissa på. :)
.
Gårdagen var rolig. :) Träffade massa av Peters vänner och några från Classe med. Ovant att se dom i civila kläder och inte i de blåa skjortorna. :P Men det var himla trevligt! Och fick även träffa en Anna. Mkt trevlig tjej! Vi klickade väldigt snabbt och pratade heeeela kvällen. :) Hon tipsade lite om ett jobb med, ska kolla upp det imon.. :P
När jag fick reda på vad hon jobbade med så höll jag på att smälla aaaav! Tänk dig.. Filippa K handskar för typ 40 spänn.. Jag dööör! Hon ska bli min bäääästis. :P
.
Fick sökt lite mer idag med.. Typ 4 olika. Ett lager, 2 butik och ett till som jag itne vill skriva ifall nån annan får för sig att söka det. .P Vill ju ha det för mig sjääälv!
Blir nog tacos till lunch eller middag idag med. Sååå gott när man haft en sen kväll och inte riktigt orkar allt man vill orka. :P Fast jag kommer ju orka.. Jag ska orka träna iaf. :P Och imon med! Måste snacka med Helle.. Haft väldigt mkt annat på hjärnan nu det senaste.. Men det löser sig nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0