Pust.

Nu har man kommit igång lite igen. Bokat in massa jympa-pass och lite Indoor Walking. Kör dubbelpass imon, morgon och kväll. Känns gött. Komma igång igen! Får inte sluta nu när jag är pågång faktiskt. Det är bara dumt.
Körde jympa med Helle igår med. Kändes gött att göra det igen! Att träna, känns ju i kroppen idag, men inte lika mkt som jag trodde. Men man märker hur snabbt det går att tappa allt och hur lång tid det tar att bygga upp det igen.. Segt som tusan!
.
Men jympa och Indoor W. är nog min grej tror jag. Blandat med gymmet. Ska se till att komma iväg dit med nångång. Skulle behöva fixa en PT i några timmar så jag verkligen vet vad jag behöver göra, men samtidigt så känns det som att Peter har rätt bra koll på det så ska sitta ner med honom snart och höra mig för lite. :P Om han inte har för mkt med lilla stugan och grejer nu.
.
Bidde även hoppa in och jobba idag, Kath VABar. Stackars liten.. :/ Men bra för mig. :P Lite mer cash.. :P Är ju en jävligt tajt månad det här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0