En helt vanlig dag.

Japp. Bakis-skakis som man varit idag så soffan har varit väldigt lockande! :P Tog mig ett bad, la mig och göttade mig. Sen kom syster runt 3 tiden och lämnade lite grejs, och hämtade sina presenter som hon fått. :) Snackade lite och hade det trevligt. Skrattade lite åt kvällen. :P H kom ju med en väldigt rolig kommentar igår.. :P Fällefot! Skrattade så vi grät nästan. :)
.
Middagen på Lilla Tavernan var gryyyym! :D Kycklig-souvlaki var sååå gott! Och servitören sjukt snäll. :) Fixade en litn efterrätt till syster, den var så sjuuuukt god så jag vill nästan gå dit och säga att jag fyller år. :P
Sen blev det bara jag, syster och H som drog vidare, och kul hade vi. :D Men mer om det behöver vi inte säga.. :P
.
Idag blev det en tur till tatueringsmässan som var idag.. P var där med syster och hennes familj så jag hakade på en sväng. Sen åkte vi hem och P bytte om och fixade sig för en stekar-kväll med sina vänner. :P Jag stannar här, myser i soffan och kollar Bucket List. En grymt bra film!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0