Eriksberg.

Körde mitt spinningpass igår, heeelt död, kom sent så jag fick sitta längst fram. Kändes som att alla pikar hon hade att säga var till mig, och hon tittade massa på mig. Kände mig väldigt träffad! Tog i så jag dog nästan. Stog i 5 minuter och försökte hitta andningen efter och hålla mig upprätt utan att svimma. :P Sen påväg hem kom jag fram till att jag tappat förmågan att gå i trappor.. Himla jobbigt! KOm hem och möttes av syster. Snabbdusch och sen iväg till Eriksberg!
.
Tog en prommis på strandpromenaden i Eriksberg. Himla fint med solnedgången! Och väldigt många som satt och kikade på den nya Stena Germanicabåten.. Hur intressant kan den vara?? :P
Vi kom iaf dit med bussen, tog oss ner till caféet vi trodde var öppet, men tji fick vi. Så jakten på ett nytt började! Och efter vårat val av högersväng så hamnade vi på ett jättegulligt italienskt café. Café Italia. :) Mkt trevligt1 Men lite väl dyrt tyckte vi.
.
En panini fick det bli iaf :) Och en cola, syndigt nog. Sen tog syster en kaffe påvägen, som hamnade överallt ungefär. :P Båda hade sina kameror med sig så massvis med bilder blev det! :P Vi traskade på åt ena hållet och kom till änden, dr var Stena Germanica, den nya båten då. Med ungefär 40 pers som beundrade den.. Iaf som vi tror, annars stannar man ju inte däär så länge.. :P
.
Vi började gå åt andra hållet, upptäckte Älvsnabben och insåg att den kan vi ju fan ta hem istället. :P Mkt lättare och snabbare!! Att vi inte tänkt på det innan. :P Så vi bestämde oss för den hem sen. Sen vidare iväg på äventyr! Hittade massa totempålar som vi kramade. :P Vindan, Ostan, Nordan och Sunnan. :P Sen längst bort kom vi till Vindarnas Tempel. :P Himla spännande! Rätt coolt faktiskt. Där kan man nog ta många coola bilder. :)
Vid det här laget var det rätt kallt där, så vi började bege oss mot båten. Men hittade då ett litet ställe..
Men säten och ljuslampor.. Såg ut som nåt taget ur en bassäng eller nåt. :P
.
Där stannade vi för lite roliga kort, innan vi insåg att vi fick ta oss till båten för att komma hem. :) Var himla spännande att åka Älvsnabben! Bara gjort det en gång innan! Finns ju massa säten och shit inne. :) Kaffemaskin och allt! Himla coolt.
Sen promenixen till Järntorget och vänta på vagnar åt varsitt håll. :) Hemma strax innan 10, och sen dök P upp strax efter det. :) Himla mysigt!
.
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0