Grannen på besök.

Japp precis när jag struttade in genom dörren idag med lådan mat coh kassar så plingar grannen på. Hon som bor under mig. Nyinflyttade sen typ 2 månader. Och så kom hon och sa att hon absolut itne ville känna sig som en gnällkärring, men nu gick det inte att undvika längre.
Om klockan passerade halv 11 på kvällen så kunde jag gärna få tysta ner mina steg lite, för hon ska upp tidigt och jobba och grejs. Inget konstigt i det! Och det sa jag även till henne. :)
.
Så jag lovade att tänka på det och inte klampa med hälarna så mkt när jag går. Och hon blev så glad att hon erbjöd sig att komma med en påse hembakade kanelbullar snart.. :P Vad gör man itne för sina grannar.. :P
Och sen kommentaren:
"Och om du vill låna mjöl eller socker eller nåt annat, typ i sexväg, så är du välkommen att plinga på!"
.
Japp, mjöl och socker har så mkt med sex att göra. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0