Irritationsobjekt.

Ps bil är ju sönder. Så den åkte ju in på verkstad. Blev Bilia Almedal. Jag lovar och svär, kör ALDRIG eran bil dit!! Det började emd att vi mailade in skadenumret till killen, han går och blir sjuk och säger inget till sina medarbetare! P ringer och ringer och ringer. Inget. Sen svarar nån och han lämnar numret till den killen. Sen nada.. Så ringer han igen, första killens sekreterare svarar och lämnar lapp med nummer och ber honom ringa upp P och mailar honom skadenumret. INGET händer.
.
Så nu idag då.. 16 dagar senare får han äntligen tag på killen som bara vägrar. Säger att han inte fått nåt alls. Och att deras datorer krånglat massa och bullshit. Som om!!! Men så får han numret igen och nu jäävlar. Han skulle tydligen höra av sig i veckan om pris.. Stördo. Dom hade inte ens börjat med bilen!! Hur sjukt är det inte då?? Och hur ofta behöver man datorer för att laga en bil? Eller för att ringa försäkrningsbolaget? Behövs det datorer då? Och om det nu krånglat så hade nog sekreteraren sagt det till P direkt som förklaring på varför första mailet inte gått fram..
.
Så det irriterar jag mig på idag.. Sjukt mkt med! Ska åka dit snart och hämta hans väska med alla grejer.. Han trodde ju han skulle haft bilen vid det här laget.. Men men.. Bilia Almedal kan man tydligen inte lita på alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0