IW!

Hahaha sjukaste passet nånsin igår. :P Kände ingen ork alls för IW.. Men det var ju bara att bita ihop när jag ändå var där liksom. Så kommer Lars-Åke in. Aldrig haft ett pass med honom innan så det skulle bli spännande!
Och jag skojar itne när jag säger att han fick mig igenom passet med skratt! Annars hade jag aldrig överlevt det passet. IW är så sjuuuukt mkt jobbigare än spinning för mig just nu..
.
Men L-Å hade ju såå härliga små historier till alla låtar! Berättade lite om när han var twist-mästare, och berättade när artisterna var födda, eller när låtarna spelades in. Han fick mig att le och kämpa den sista biten :) Och att han spelade massa gamla goding-låtar gjorde saken bara bättre! Ah jag diggar honom, kan definitivt tänka mig flera IW pass med honom! :)
.
Idag blir det jobb och ingen träning, fick boka av passet med underbara Sara.. :/ Gillas itne, men pengarna behövs mer. Så imon drar vi på med IW igen, och likaså på torsdag med H. :) Sen chillar vi lite till söndag, då lördag är en bakisdag enligt mig. Speciellt när vi ska fira syster på fredag. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0