Ja då ses vi på fredag!

Jobbade idag, kom dit, poliser överallt. Rån i en affär faktiskt. Ganska läskigt, kom typ 40 minuter efter det hänt, läskigt! Men tror det gick ganska bra med allt.
Iaf så såg jag och V 6 killar komma vandrandes utanför fönstret i kilt. :P Det var sjukt roligt! Vi skrattade lite åt deras matchningar av skjorta/t-shirt och kilt. Var itne särskilt vackert :P
Och medan jag springer runt där så dyker B upp. :P Och som vanligt är han så snäll och ska slå mig på låren och vaderna för att jag har träningsvärk. Himla snällt va! :P
.
Sen slutade V 4 idag, kändes helt fel.. Sjukt tråkigt att vara ensam.. Går så segt då. Fram till 5 gick det ok, sen segade det som sjutton!! Himla tråkigt. Men som tur var så kom J förbi! :D Back from vacation! HImla trevligt, så han trängde in mig i kassahörnet och tyckte att han skulle ta upp misshandeln som B aldrig avslutade. :P
Jag hotade med fönsterputs och då hotade han tillbaka med att slå ner mig och släpa mig i benen till cellen på nedre vången och handfängsla mig där tills han slutade. :P Tyckte jag lät mindre trevligt så jag ställde ner fönsterputsen igen och smög mig förbi honom. :P
.
Nu sitter man här och ska nog kika på nån film kanske.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0