Kommande val.

Jaaa, som alla redan vet kanske så är det ju val snart. Väldigt snart. Man hör mkt fram och tillbaka om vilka man ska rösta på.. Nåt som är klart är att Bella röstar på M. Så långt är jag med. Men sen då? Man har hört mkt om SD nu och alla verkar älska dom så väldigt mkt.. Men så var jag inne på Dasha, och såg denna videon. Det fick mig att tappa allt. Och folk blir kanske lite crazy när dom är fulla, men är man en offentlig person så ska man itne bete sig så. Så där rök det förtroendet direkt. (Inte för att dom hade så mkt ändå från min sida..)
.
Sen så har vi ju min kusin då.. Klart man blir påverkad åt det hållet när hon är så aktiv där. Ännu mer nu när hon blev ordförande! Rödgröna kanske är nåt ändå?
Sen kommer P och säger en sak om ett annat parti (kan ju inte likaväl skriva vad han ska rösta på om han inte godkänt det..), vilket gör det ännu värre. Så.. Frågan kvarstår ändå. Vad röstar man på? Eller röstar man blankt?
.
Vad ska du rösta på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0