Mörrn mörrn!

Hallå jaaa.
P kom igår, fick en rolig grej av honom. :P En träningsgrej. Sån där rullgrej som tränar magen. :) Ska bli spännande! Inte testat än, känns ju som att jag kommer trilla ihop i en hög av den. :P Men kanske blir lite starkare av den? :)
Kör på vila idag med. Lika bra så slipper man bli heelt utbränd det första som händer. Har upptäckt att Sara E på F&S har ett grymt bra spinningpass! Så jag tajmar in hennes pass i mitt schema :) HImla bra! Blev galet pumpad av henne och presterade som aldrig förr. Fick jag ju känna senare i benen då.. Eftersom alla gillar att slå på dom. :P
.
Jag är en galen periodare när det gäller musik.. För några månader sen upptäckte jag Owl City, och fastnade direkt. Lyssnade konstant på honom. Sen tog det liksom slut. Och så hörde jag Hot Air Balloon på Classe för ett tag sen och så kom det tillbaka igen. Det är ju sån plingig musik. :) Mysig. Och så kommer det fram minnen! Massvis som jag inte ens får ordning på. Väldigt många är från Svea när Erik-Daniel-Marcus jobbade där.. Shit skicka kvällar.. :)
.
Telenor kör ju även med Technologic nu igen.. (Eller har dom alltid kört med den?) Den får jag sjuuuka minnen av! Från typ mars kanske.. Helt otroligt. Hörde den på tv för några dagar sen och alla minnerna bara kastades över mig. Kunde inte ens sortera dom ordentligt! :P Men det var härligt. Så jag vill ha det. Minnen som bara flyger på mig så fort jag hör en låt. Det innebär ju att jag inte glömt av, allt finns fortfarande där inne, ska bara väckas till liv. :)
.
Nu ska jag ge mig hän åt min yoghurt! Mmm, jordgubb!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0