Ny dricka.

Såhär ligger det till va.. Lämnade bilen hos pappa igen då, skulle ta bussen hem. Visst. Visste att det skulle ta en evighet så jag väntade i godan ro. Där kommer 772 och tar mig till Mölndal, det var väldigt längesen jag var så nära Tre Lingon asså!! Då hette det Securitas Värde AB, nu heter det Loomis.. Himla tråkigt namn, men jag hann sluta innan dess.. :) Fick även ett meddelande från Toniiiii som jag jobbade med där. :) Oh vilka minnen som dök upp då :) Vi hade så galet roligt där! Vilka nätter.. Med Ulle-banan och pausgympa. Jisses..
.
Ja för att återkomma till Mölndal då.. :P Tog mig in till Pressbyrån för att köpa mig en dricka.. Bidde en helt vanlig Pepsi Max, trodde jag! Tydligen var det en Limited Edition Wild Side med smak av Wild Baobab. Nån som vet vad det är?? :P Fattar inget, och den smakar mindre gott.. Typ avslaget, fast ändå med bubblor.. Knasig, så nästa gång tittar jag extra noga på ettiketen innan jag köper den.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0