Nystädat!

Jaa efter träningen igår ringde jag P, han hade ju messat. :) Då säger han att han håller på med en överraskning till mig, blir ju sjuuukt nyfiken såklart! Och jobbet var inte alls lockande längre.. :P Men jag tar mig igenom dagen, sjukt bra sälj och massa flyt! Ringer påväg hem igen och är nyfiken, då säger han vad det är. Han har storstädat hela mina lägenhet! Till och med bakom spisen! :D Och tvättat mina golv. Helt galet!!
Han är så söt så jag smäller av!
.
Bidde tacos och pannkakor senare när han kom och en film. Sen var vi alldeles för sega för nåt annat. :P Nu blir det snart sola lite, sen duscha och käka och så skutt iväg till jobbet. Sen hem snabbt coh ta en snabbdusch med. Sen blir det bubbel! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0