Oh lycka!

Jaaa hela min kropp protesterade mot träningen idag, och det är inte över än.. :P
Men idag vart det IW med Philip. Och jaa... Vad säger man.. Han är ju en av de två snyggingarna på gymmet.. Står oftast i receptionen när jag kommer, han har hjälpt mig mååånga gånger. :P Lika jobbigt varje gång, känner mig som en skolflicka..
.
Så idag blev det pass med honom.. Blandade känslor. :P 99% av alla som var på passet var ju där för att titta på honom, aldrig sett så många tjejer i min ålder på ett pass nånsin innan.. :P
Så kom han in.. Hälsade på alla och bara såg snygg ut. I linne!!! Jag höll på att dö.. Går inte att beskriva..
Och han har en intensiv blick som kollar på alla under passet. Laagom jobbigt. :P Tappade balansen typ 3 ggr under 40 minuter. :P Kände verkligen hur jag rodnade när han kollade på mig. :P Fan när blev man 13 igen? :P
.
Det passet ska jag definitivt gå på!! Måste vara snabb i bokningen. :P Men ikväll blir det ett jympapass med H igen. :) Spännande!! Tänkte ge det 3 gånger, sen vet jag om jag vill göra det igen eller inte.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0