Woho!

Energin pumpar fortfarande1 Känns som att jag kan klara av vad som helst just nu! :D
Tog en sväng till Allum, köpte tre nya klockor, ett par assnygga träningsbyxor och lite andra välbehövliga saker :P Man är ju tjej liksom..
Sen bar det av hemåt, fixa och trixa, på med träningskläder och iväg! Vart lite sen idag med, men kom minuterna efter instruktören så jag slapp iaf längst fram. :) Hamnade där jag trivs bäst, längst bak, framför fläkten! :D
.
Kändes lite segt i starten, men snabbt fick jag upp tempot och kände att det gick jäävligt bra idag. :) Som alltid tävlar jag med dom som är bredvid mig.. Killen fick jag hoppa över, han var helt galen! Så jag valde tjejen. Men hon var kass.. Satt ner asmkt och kämpade inte alls enligt mig, men alla har vi våra gränser. Så jag bestämde mig för att pressa tills jag såg stjärnor när hon satt ner.. Fatta hur jag kände mig när hon satt ner ungefär hela passet.. :P
.
Kom ut från passet och kände "fan, kan nog ta ett pass till!", men P väntade här hemma utanför så jag gav mig av hemåt :) Mamma hade ringt mig under passet så jag fick ringa upp och undra vad hon ville. Våran champagne har kommit tydligen. :) Karlssons egna skumpa!! Hoppas den smakar gott. :)
.
Köpte även Blondinbellas bok Egoboost. Läst ungefär halva nu och den är svår att lägga ner. Tänkte vad fan är det här för skit nudå.. Men så fick jag ett infall och läste en liten del ur den i affären.. Hamnade på den delen där hon berättar om sin hemska upplevelse utomlands.. Och så vart jag såld och var tvungen att ha den. :P
Den är faktiskt riktigt bra!!
.
Imon blir det morgonspinning, eller förmiddag kanska man ska säga. :) 10.15 kör vi! Pumpa pumpa! Nu ska jag handla mat och gotta mig med boken. :D
.
.

Kommentarer
Postat av: rock n roll mamma

jag tror jag ska köpa den boken jag med..verkar faktiskt vara ganska vettig!

2010-09-01 @ 20:12:38
URL: http://emis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0