Stundande helgen.

Åter igen är det så att läsarantalet stiger när jag inte skriver. :P Sjukt!!
Men iaf.. Idag var en slapp dag.. Skolan med Datorhantering. Var så sjukt roligt!! Vi lärde oss lite i InDesign och det var sååå skoj! Tyvärr kostar det runt 10 000 att skaffa så man får väl drömma ett tag till innan man får det till datorn :P Men kul ändå!!
Sen hem och slappa lite, tog en liiten powernap.. Sen på träningen igen! :P Gågging är min nya grej.. Det och crosstrainer. Sen hem till ett uuuunderbart långt bad. :) Och potatisgratäng med biff.. Oh vad sugen jag var på det! Nästan så jag vill ta en omgång till nu, men bäst att spara tills imon. :P
.
Peter åkte till Årjäng av alla ställen.. Saknar honom.. Men är väl bra på sitt sätt att nån åker iväg ibland. Får väl se hur känslorna spelar med mig..
Men imon ska jag träffa Micaela över en fika och lite shopping. :) Ska bli nice! Söndagen blir möte med syster. Alldeles för längesen!! Förlåååt!!!! :(
.
Iaf så har jag sett Valentine's Day idag. :) Den rekomenderar jag verkligen!! Och Faliure To Launch.. Grym!!
Nu blir det bubbel i soffan med en filt och SATC & SATC2! :D Må gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0