Chokladkur.

Jaa :) Fick ju en kur på Hagabadet i julklapp som jag utnyttjade nu idag. :) Och himmel vad underbart det var!!
Kom dit lite tidigare och simmade i typ 40 minuter, sjuuuukt skönt. :) Sen in i relax-rummet och njuta av tystnad och mjuk musik och en tidning.
Vidare så fick jag komma in i ett ljust luftigt rum med en massagebädd i. Och där fick jag min chokladkur. :D Sååå underbart! Började med en choklad och havssalt skrub över hela kroppen. Mums! Sen snabbt duscha av mig det och sen fick jag helkroppsmassage med en chokladolja som sjönk in i huden alldeles perfekt! Medan oljan myste in sig i kroppen fick jag en chokladmast över ansiktet och sen en ansiktsmassage. Helt mör i hela kroppen och träningsvärken som jag hade har blivit snäppet värre bara för massagen. :P Men det var sååå värt det!!
.
Får se om det blir nån träning idag.. :P

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh det lät lyxigt och skönt =)

2011-03-03 @ 12:43:41
URL: http://stylebycamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0