En tisdag mindre.

En tisdag mindre på detta året då. En solig och härlig sådan. :) Allt har flytit på såååå bra idag! Hade redovisning inför klassen och det gick hur bra som helst!! Kände mig inte alls nervös trots att klassrummet blev 7 km långt när jag stod där uppe. :P Men det gick bra, och vi fick ut allt vi ville få ut till folket. :P
Sen hittade jag parkering på två sekunder här hemma, flyyyyyyt!
.
Tog mig precis en äcklig päron/äpple drink. Den smakar så fruktansvärt äckligt att jag måste hålla för näsan och klunka i mig den och sen, utan att släppa näsan, klunka i mig minst ett glas vatten direkt efter.. Snacka om vattenmage! Tur att jag ska chilla i 30 minuter innan jag kör igång med dagens pass. Inte listat ut vad det ska bli än, men det löser sig alltid när man kommer ner. :P
.
Och sen är man ledig i två dar. :) Såååå skönt! Röja lite, fixa lite. Plugga massa! Två prov och ett rollspel nästa vecka.. suuuger.. Men så fort det är över så är det över. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0