Items By Johanna.

Jag har fastnat heeelt för Items By Johanna. Helt galet!! :D
I'm in looooove. :D Man skulle bott i Sthlm ett litet tag asså.. Bara för att det är Sthlm.. Ett tag iaf. Skulle nog aldrig få för mig att bosätta mig där för resten av livet, det är ju GBG som gäller. :P En gång göteborgare, alltid göteborgare. :)
.
Imon blir det träffa Bettan en sväng och kika Allum. Ska se när jag lägger mig. Blir det tidigt så blir det träning innan. :) Och sen blir det plugg.. Men idag är det helg, jag orkar itne plugga mer. :P

Kommentarer
Postat av: Items by Johanna

Oj vilket fint inlägg! Vad glad jag blev nu! (Jag hittade din blogg när jag sökte på mitt företag på google.com)



2011-03-13 @ 17:21:49
URL: http://www.itemsbyjohanna.se
Postat av: Andrea

Önskar bara jag hade råd att köpa allt hos dig. :P

2011-03-14 @ 10:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0