What?!

Blir det aldrig vår i det här landet eller?? Snön ligger som ett täcke över hela stan.. Orkar inte med det mer! Är för sjutton sommartid nästa söndag, då funkar det inte med snöööö!!
Och plågsamt sitter jag och äter fibergröt. Smakar så galet äckligt så jag vet inte vad jag ska göra.. Har ni tips på hur det kan bli godare?? Just nu tuggar jag tills jag nästan kvävs och sen sköljer ner med te. :P
Frukost ska väl vara gott?
.
Var redo att ta med mig träningsväskan idag, men jag åker nog hem och hämtar den istället.. Orka släpa på för mkt när det är snö ute.. Så jag åker hem, hämtar den och går och solar. Kankse ska ta mig en vattenmassage med, när man ändå håller på. :) Är ju gratis.
Såå sugen p åatt simma dock, men det får väl bli nästa vecka.. Eller det måste bli nästa vecka. :P Sen går dom ut liksom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0